ZIELONA SZKOŁA

W niedzielę, 11 czerwca 59 osobowa grupa uczniów pod kierunkiem opiekunów wyruszyła odkrywać Beskidy.
Malownicze, górskie okolice przywitały nas wspaniałymi widokami i piękną pogodą. Pierwszego dnia zatrzymaliśmy się w Wadowicach, próbując słynnych papieskich kremówek. Następnie udaliśmy się do Ośrodka Totus Tus, gdzie nocowaliśmy. W poniedziałek pojechaliśmy do Zawoi. Tam podzieleni na grupy uczestniczyliśmy w lekcji przyrody – odkrywając Babiogorski Park Narodowy. Następnie udaliśmy się do skansenu w Zubrzycy Górnej, gdzie malowaliśmy obrazki na szkle i ozdabialiśmy skrzynki na skarby. We wtorek zwiedzaliśmy Zamek w Suchej Beskidzkiej oraz Centrum Zabawki Drewnianej w Stryszawej. Każdy z nas mógł własnoręcznie ozdobić drewnianą zabawkę i zabrać ją do domu. Kolejnego dnia udaliśmy się do Muzeum Taboru Kolejowego w Chabówce. Pani przewodnik w bardzo ciekawy sposób opowiedziała nam o pociągach, które się tam znajdowały. Po powrocie z Chabówki zatrzymaliśmy się na lodach, następnie pojechaliśmy na basen. W czwartek spacerowaliśmy po Zembrzycach, a wieczorkiem mieliśmy ognisko z kiełbaskami, śpiewy i tańce integrujące grupę. Piątkowy dzień to jeden z najpiękniejszych,  ale też najtrudniejszych dni. Zdobyliśmy najwyższy szczyt w Beskidach – Babią Górę! I chociaż nogi nas bolały to nikt nie zrezygnował i razem daliśmy radę.
W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się na Jasnej Górze. Tam uczestniczyliśmy w Uroczystej Mszy Świętej. Tydzień bardzo szybko zleciał.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.