Wycieczka do Berlina – Tropical Islands

W dniach od 8 lutego 2017r. roku odbyła się wycieczka do Berlina – Tropical Islands. Organizatorami wyjazdu była
p. Krystyna Pedrycz, Małgorzata Mikołajczak,Małgorzata Przybylska i Grażyna Słomczyńska. W wycieczce brało udział czterdziestu uczniów i czterech rodziców. Na wyprawę wyruszyliśmy   o godzinie 6 rano spod Szkoły Podstawowej im. Wiosny Ludów W Miłosławiu .Wymarzona temperatura – nawet 26°C – przez 365 dni w roku sprawia, że Wyspa Tropikalna (Tropical -Islands) to idealny cel  podróży! Każdy może rozkoszować się tropikami na terenie odpowiadającym 8 boiskom do piłki nożnej (66.000 km2) Największy zadaszony las tropikalny świata, największa w Europie strefa saun, Morze Południowe z 200 m piaszczystej plaży i wiele innych atrakcji czekają na uczni w każdym wieku!
Tropical Islands to przygoda, odpoczynek i relaks to gorący wypoczynek w samym sercu Europy. Na wyspie szybować można balonem aż 55 metrów nad lasem tropikalnym, obserwować żółwie i bagno mangrowe, unosić się na falach Laguny Bali lub poszaleć zjeżdżając z najwyższej w Niemczech zjeżdżalni wieżowej.

Po przekroczeniu granicy polsko-niemieckiej około godziny 21 zatrzymaliśmy się w  Mac Donalds. Posileni ruszyliśmy dalej do Miłosławia. Nasze zmęczenie i brak snu sięgnęło zenitu, więc prawie wszyscy zasnęliśmy
i obudziliśmy się dopiero w  Miłosławiu. Wycieczka zakończyła się o godz. 24,oo , gdzie czekali na nas rodzice.

Zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi i zadowoleni powróciliśmy do domów. To była naprawdę nie zapomniana przygoda i myślę że każdy chciałby pojechać tam jeszcze raz.

Krystyna Pedrycz

No Images found.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.